Pomoc telefoniczna przy zakupie biletu autokarowego

Kontakt z właścicielem serwisu

Grupa Probiz s.c.
ul. 1 Maja 1a
56-416 Twardogóra
NIP: 911 190 55 42
REGON: 020265125

Infolinia:
tel: 801 011 600
tel: 71 724 23 77

tel: 71 315 02 42
kom: 661 50 11 11
fax: 71 724 23 88

Numery naszych rachunków bankowych:

77 1020 5297 0000 1202 0070 9980 - PKO BP SA

50 1020 5558 1111 1641 4210 0066 - Inteligo

10 1140 2004 0000 3802 4507 9021 - mBank

e-mail:

Kontakt w sprawie rezerwacji grupowej

Formularz zamówienia biletu autokarowego

W przypadku braku możliwości dokonania przelewu elektronicznego lub płatnosci kartą istnieje możliwość dokonania wpłaty za bilet w najbliższym banku na jeden z naszych rachunków bankowych (sugerujemy wpłatę w placówce PKO BP SA na nasz rachunek w tym banku). W takim przypadku prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.

Korzystaj z profejsonalnej obsługi klienta. Porozmawiaj z nami przez darmowy komunikator lub wyślij wiadomość z opisem problemu, a oddzwonimy z odpowiedzią lub odpiszemy!

Pomoc telefoniczna podczas zakupu biletu - tel. +48 661 50 11 11 - opłata wg stawki operatora

Odpowiadamy na Państwa pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17

Uwaga! Nie odpowiadamy na pytania odnośnie rozkładu jazdy autokarów - jest on dostępny w naszej wyszukiwarce online, jest ZAWSZE AKTUALNY i wyświetla wyłącznie DOSTĘPNE POŁĄCZENIA.


Jeśli chcesz poprawić czy zwrócić bilet, sprawdź w którym systemie został kupiony i skorzystaj z możliwości jego edycji.

Bilety w systemie Voyager

Operacje na biletach dostępne online

Zmiany na bilecie

- Zmiana daty wyjazdu

- Zmiana daty powrotu

- Zamknięcie biletu 'OPEN'

- Zmiana nazwiska lub imienia

- Zmiana miast na kursie wyjazdowym

- Zmiana miast na kursie powrotnym

Zwrot biletu

Podgląd biletu / Ponowny wydruk


Obsługa techniczna wyszukiwarki

Voyager.com Sp. z o.o.
ul. Ceglana 4
40-514 Katowice
tel: (32) 205-40-66, 256-15-53
fax: (32) 205 40 64


Wszystkie problemy techniczne i reklamacje należy kierować bezpośrednio pod adres:

Przewozy
bilet.online@voyager.pl,
reklamacje@voyager.pl

Polisa turystyczna
polisa.online@voyager.pl

Karta Euro26
karta.online@voyager.pl


Bilety w systemie euroTICKET

Operacje na biletach dostępne online

Zmiany na bilecie

- Zmiana daty wyjazdu

- Zmiana daty powrotu

- Zamknięcie biletu 'OPEN'

- Zmiana nazwiska lub imienia

- Zmiana miast na kursie wyjazdowym

- Zmiana miast na kursie powrotnym

Zwrot biletu

Podgląd biletu / Ponowny wydruk


Obsługa techniczna wyszukiwarki

ITSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Wadowicka 8a
30-415 Kraków
tel: (12) 263 75 45
fax: (12) 263 75 20


Wszystkie problemy techniczne i reklamacje należy kierować bezpośrednio pod adres:


Przewozy
biuro@itsoft.pl

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA pracuje w godzinach:

poniedziałek-piątek 8:00 - 18:00

sobota 9:00 - 14:00



Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje dotyczące realizacji przewozu powinny być składane dodatkowo do wiadomości serwisu maks. do 14 dni od zaistnienia przyczyny reklamacji.

Wszystkie reklamacje dotyczące pracy serwisu powinny być składane maks. do 24 godzin od zaistnienia przyczyny reklamacji.

Informujemy, ze strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Ustawieniami plikow cookies mozna zarzadzac za pomoca ustawien przegladarki internetowej. Kliknij zgadzam sie aby ukryc ten komunikat.